Przejdź do głównej zawartości

Jedna piosenka, a czyni cuda ;)

Witajcie kochani ;)

Dzisiaj chciałbym się z wami podzielić króciutką historią, która myślę że zmieniła moje życie i być może dzięki niej ktoś z was, też zmieni podejście do siebie i innych.
Zawsze jak słyszałem, że muzyka zmieniła czyjeś życie zastanawiałem się jak to jest możliwe, żeby jakaś piosenka mogła kogoś zmienić? Otóż wczoraj sam, na własnej skórze się tego przekonałem, że jest to możliwe i wspaniałe uczucie. Pewnie zastanawiacie się co to była za piosenka, że tak wpłynęła na moje życie otóż za nim opowiem o wokaliści chciałbym abyście zapoznali się z jej tekstem w języku polskim:

To nie ma znaczenia jeśli go kochasz , albo stolicę J-E-G-O
Po prostu podnieś łapy w górę
Bo urodziłeś się w ten sposób, kochanie

Kiedy byłam mała, moja mama mówiła mi:
"My wszyscy rodzimy się supergwiazdami."
Kręciła moje włosy i nakładała mi szminkę
W szklance jej buduaru
"Jest wszystko w porządku jeśli kochasz tego, kim jesteś"
Powiedziała: "bo On stworzył cię idealną, kotku"
"Więc podnieś ręce w górę i zajdziesz daleko
Słuchaj mnie kiedy mówię..."

Jestem piękna na swój sposób,
Ponieważ Bóg tworzy bez błędów.
Jestem na właściwej drodze, kochanie
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w żalu,po prostu kochaj siebie
I jesteś smutny
Jestem na właściwej drodze kotku,
Urodziłam się w ten sposób

Ooo, tutaj nie ma innej drogi:
Kochanie, urodziłam się w ten sposób 
Kochanie, urodziłam się w ten sposób
Ooo, tutaj nie ma innej drogi
Kochanie, urodziłam się w ten sposób
Jestem na właściwej drodze kochanie
Taka się urodziłam
Nie bądz narkotykiem, po prostu bądź królową!
Nie bądz narkotykiem, po prostu bądź królową! 
Nie bądz narkotykiem, po prostu bądź królową! 
Nie bądz!

Zdobądź rozsądek
I kochaj swoich przyjaciół
Dzieciaku(
raduj się swoją prawdą
W tajemnicy religji
Muszę być sobą, respektować swą młodość
Inny kochanek nie jest grzechem
Uwierz w stolicę J-E-G-O (hey, hey, hey)
Kocham moje życie. Kocham ten rekord i
Mi amore vole fe, yah (miłość potrzebuje poświęcenia)

Jestem piękna na swój sposób
Ponieważ Bóg tworzy bez błędów
Jestem na właściwej drodze, kochanie
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w żalu,
Po prostu kochaj siebie i jesteś smutny
Jestem na właściwej drodze kochanie
Taka się urodziłam

Ooo, tutaj nie ma innej drogi:
Kochanie, taką zostałam stworzona!
Kochanie, taką zostałam stworzona!
Ooo, nie tutaj ma innej drogi:
Kochanie, taką zostałam stworzona!
Jestem na właściwej drodze, kotku:
Taka się urodziłam

Nie bądz narkotykiem,po prostu bądź królową!
Nie ważne czy jesteś spłukany, czy zawsze królujesz.
Jesteś czarny, biały, beżowy, Latynos,
Jesteś Libańczykiem, jesteś orientalny
Jakiekolwiek życie stwarza przeciwności,
Skazuję Cię na wygnanie, znęca się lub drażni,
Raduj się i kochaj siebie dzisiaj:
Bo kochanie, taki się urodziłeś

Nie ważne gej, hetero czy bi,
lesbijskie, transseksualne życie,
jestem na właściwej drodze, kotku:
urodziłam się by przetrwać.
Nie ważne czarny, biały czy beżowy,
Latynoski lub orientalny.
Jestem na właściwej drodze kotku:
Urodziłam się, by być dzielną.

Jestem piękna na swój sposób,
ponieważ Bóg tworzy bez błędów
Jestem na właściwej drodze, kotku:
Taka się urodziłam

Nie chowaj się w żalu,
Po prostu kochaj siebie i jesteś smutny.
Jestem na właściwej drodze kotku,
Taka się urodziłam

Ooo, nie ma innej drogi:
Kochanie, taką zostałam stworzona
Kochanie, taką zostałam stworzona
Ooo, nie ma innej drogi:
Kochanie, taką zostałam stworzona
Jestem na właściwej drodze, kotku
Taka taka się urodziłam

Taka się urodziłam, hey!
Taka się urodziłam, hey!
Jestem na właściwej drodze, kotku:
Taka się urodziłam, hey!

Takie samo DNA ( hey, hey ), ale urodzona w ten sposób ( hey, hey )
Takie samo DNA ( hey, hey ), ale urodzona w ten sposób( hey, hey )

Może już teraz kojarzycie kto, jest autorem tej piosenki ale jeżeli nie to za chwileczkę wam powiem. Jeżeli wczytacie się w ten tekst z uwagą to zauważycie piękny i mocny przekaz, aby akceptować swoje piękno i nie bać się wyrażać siebie bo tak zostaliśmy stworzeni i nikt oraz nic tego nie zmieni. Myślę że ten tekst wszyscy mogą i powinni utożsamić ze sobą dla tego nie będę wam wyjaśniać jego sensu bo, każdy znajdzie siebie w tym utworze ;)

Muszę się wam przyznać, że ten tekst uratował w pewien sposób moje życie i serdecznie chciałbym podziękować osobie, która mi go pokazała bo bez niej bym sam na niego nie trafił. Wiem że to czytasz, dla tego Pawle jeszcze raz ci serdecznie dziękuję za otworzenie oczu, które były zaślepione nieszczęśliwą miłością ;)

Dobrze, już dzisiaj nie będę was zanudzać, ale na pewno w niedługim czasie poruszę temat samoakceptacji, tolerancji, szacunku do inności, więc czekajcie i obserwujcie aby nie przegapić ;)






Autorką tej świetnej piosenki jest Lady Gaga, 


















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Związek na odległość. Czy to ma sens?

Witajcie kochani Tak mi się nasunął ten temat i sobie myślę, czy jesteśmy w stanie sami kontrolować nasze uczucia? Wydaje mi się, że nie jest to możliwe w żaden sposób i nie ważne czy ta osoba mieszka blisko nas i widujemy ją codziennie, czy kontaktujemy się na inne sposoby ze względu na odległość. Przecież ludzie żyją w związkach na odległość, i są bardzo szczęśliwi, gdyż nie powinniśmy rezygnować z żadnej miłości bo może się okazać, że to właśnie jest ta jedyna osoba na, którą czekamy całe życie i jeżeli zrezygnujemy może być tak że będziemy już nieszczęśliwi do końca życia. Takie związki są bardzo trudne, ale wiele uczą np. zaufania do partnera, które jest najważniejsze... Przecież odległość w dzisiejszych czasach, nie stanowi problemu i nie trwa długo bo na pewno w pewnym momencie takiego związku obie strony dochodzą do wniosku, że warto pomyśleć i zamieszkać razem. Wiem też, nie łatwo jest sobie poradzić z tęsknotą i chęcią przytulenia się do partnera, ale taka sytuacja tak

Pomoc dla Emilka

Hejka kochani, zostałem kilka dni temu poproszony przez przyjaciółkę, o napisanie jakiegoś postu właśnie o Emilku niestety ze względu na brak czasu i zabieganie postanowiłem dziś tego dokonać. Na początek troszkę suchych faktów abyście mogli się zapoznać o kogo chodzi :) Emil ma zaledwie 5 lat i urodził się z poważną wadą serca. Zbyt mała ilość tlenu we krwi powoduje sinienie ust i skóry chłopca, a naczynia krwionośne nie rosną wraz z nim. Zaraz po urodzeniu Emil przeszedł również diagnostyczne cewnikowanie serca oraz operację odbarczenia stawu biodrowego po zakażeniu escherichia coli w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Po trzech tygodniach życia podejrzewano u niego sepsę, a w wieku 4 miesięcy przy pobieraniu krwi dostał zapaści i niemal umarł na rękach swojej mamy. Wykonano wtedy zabieg wytworzenia drogi wypływu z prawej komory z wycięciem przegrody międzyprzedsionkowej oraz po implantacji 4 stentów do tętnic płucnych oraz do kolaterali systemowo-płucnych co odbyło

Smutna notka

Witajcie kochani Dzisiaj taka trochę nostalgiczna notka, bez jakiegoś specjalnego przekazu, morału czy też puenty. Szczerze muszę się wam przyznać, że nawet nie mam pomysłu na dzisiejszy temat, tak jakoś chciałbym dać o sobie znać. Nie zapomniałem o was, nie wiem ilu mam czytelników takich stałych a ilu tylko zagląda przypadkowo trafiając i już nigdy nie wraca. Jeżeli ktokolwiek czyta stale szkoda, że nie daje o sobie znać miałem zawsze nadzieję na jakieś toczące się dyskusje w komentarzach a tutaj niestety czuć atmosferę cmentarza (cisza, powaga...) Nie mam pojęcia jak was zachęcić, abyście się ożywili i motywowali mnie do jakiegoś rozwoju i myślenia oraz szukania nowych tematów... Tak przeczuwam, że niestety niedługo mogę mieć miej czasu i jak nie będę miał pewności iż chcecie mnie dalej czytać pewnie albo zamilknę porzucając bloga lub go zwyczajnie usunę, chociaż włożyłem dużo serca, czasu i tak naprawdę przelałem tutaj cząstkę swojego marnego bo marnego ale jednak życia i n