Przejdź do głównej zawartości

Pomoc dla Emilka

Hejka kochani, zostałem kilka dni temu poproszony przez przyjaciółkę, o napisanie jakiegoś postu właśnie o Emilku niestety ze względu na brak czasu i zabieganie postanowiłem dziś tego dokonać.

Na początek troszkę suchych faktów abyście mogli się zapoznać o kogo chodzi :)

Emil ma zaledwie 5 lat i urodził się z poważną wadą serca. Zbyt mała ilość tlenu we krwi powoduje sinienie ust i skóry chłopca, a naczynia krwionośne nie rosną wraz z nim.

Zaraz po urodzeniu Emil przeszedł również diagnostyczne cewnikowanie serca oraz operację odbarczenia stawu biodrowego po zakażeniu escherichia coli w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Po trzech tygodniach życia podejrzewano u niego sepsę, a w wieku 4 miesięcy przy pobieraniu krwi dostał zapaści i niemal umarł na rękach swojej mamy. Wykonano wtedy zabieg wytworzenia drogi wypływu z prawej komory z wycięciem przegrody międzyprzedsionkowej oraz po implantacji 4 stentów do tętnic płucnych oraz do kolaterali systemowo-płucnych co odbyło się w trzech interwencyjnych cewnikowaniach serca.

Jedyną szansą na uratowanie dziecka jest operacja w USA u prof. Hanleya. Koszty sięgają ok. 1,5 mln dolarów (ok. 7 mln zł). Początkowo termin planowany był na czerwiec 2015, jednak suma potrzebna na wpłatę zaliczki która była potrzebna do końca lutego 2016 została zebrana dopiero miesiąc później. Obecnie ostateczną szansą jest operacja we wrześniu.

Aby pomóc Emilowi wyjechać na operację do USA, wpłać dowolną kwotę na zbiórkę na stronie
http://www.siepomaga.pl/emil


Konto do wpłat na zbiórkę:

Fundacja Siepomaga
Bank BPH: 65 1060 0076 0000 3380 0013 1425
Tytułem: 3493 Emil Koryczan darowizna
IBAN: PL65 1060 0076 0000 3380 0013 1425
SWIFT: BPHKPLPK

SMS dla Emila (koszt 2,46 zł z VAT)
numer 72365
treść S3493

Zbieramy też 1% na koszty okołomedyczne:
KRS 0000382243
Cel szczegółowy: 411 pomoc dla Emila Koryczan


https://www.instagram.com/emilkoryczan/
- strona Emila na Facebooku
http://www.facebook.com/emilkoryczan/


EmiLove serduszko (@emilkoryczan) • Instagram photos and videos
instagram.com/e...
- profil Emila na Instagramie
#PomozmyEmilowi - hashtag na Twitterze poświęcony Emilowi i zbiórce











Kochani, jeśli ten dzisiejszy post skłoni chociażby jedną osobę, aby zajrzała i poczytała a może i w jakiś sposób pomogła Emilkowi będzie to mój osobisty wielki sukces, bo w sumie jest to jedna z moich misji prowadzenia tego bloga pomoc innym, nie tylko po przez pokazanie mojej osobistej przemiany jaką przeszedłem od początku założenia tego bloga.

O takich akcjach powinno się mówić jak najgłośniej, aby jak najwięcej osób się dowiedziało bo w grupie siła. Osobiście strasznie wierzę w ludzi i wiem, że nie wszyscy mają serca z kamieni bo obserwuję na co dzień nie tylko w mediach ale i w moim życiu codziennym zachowania ludzi i dzięki tym pomocnym osobą cały czas wierzę w ludzi, sądzę iż post o Emilu jest dobrym wstępem do następnego o oddawaniu organów do przeszczepów :) ale o tym w następnym wpisie.


Kochani, jeszcze raz was zachęcam :)

Dobrej nocy życzę i powodzenia! :D





























Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Związek na odległość. Czy to ma sens?

Witajcie kochani Tak mi się nasunął ten temat i sobie myślę, czy jesteśmy w stanie sami kontrolować nasze uczucia? Wydaje mi się, że nie jest to możliwe w żaden sposób i nie ważne czy ta osoba mieszka blisko nas i widujemy ją codziennie, czy kontaktujemy się na inne sposoby ze względu na odległość. Przecież ludzie żyją w związkach na odległość, i są bardzo szczęśliwi, gdyż nie powinniśmy rezygnować z żadnej miłości bo może się okazać, że to właśnie jest ta jedyna osoba na, którą czekamy całe życie i jeżeli zrezygnujemy może być tak że będziemy już nieszczęśliwi do końca życia. Takie związki są bardzo trudne, ale wiele uczą np. zaufania do partnera, które jest najważniejsze... Przecież odległość w dzisiejszych czasach, nie stanowi problemu i nie trwa długo bo na pewno w pewnym momencie takiego związku obie strony dochodzą do wniosku, że warto pomyśleć i zamieszkać razem. Wiem też, nie łatwo jest sobie poradzić z tęsknotą i chęcią przytulenia się do partnera, ale taka sytuacja tak

Smutna notka

Witajcie kochani Dzisiaj taka trochę nostalgiczna notka, bez jakiegoś specjalnego przekazu, morału czy też puenty. Szczerze muszę się wam przyznać, że nawet nie mam pomysłu na dzisiejszy temat, tak jakoś chciałbym dać o sobie znać. Nie zapomniałem o was, nie wiem ilu mam czytelników takich stałych a ilu tylko zagląda przypadkowo trafiając i już nigdy nie wraca. Jeżeli ktokolwiek czyta stale szkoda, że nie daje o sobie znać miałem zawsze nadzieję na jakieś toczące się dyskusje w komentarzach a tutaj niestety czuć atmosferę cmentarza (cisza, powaga...) Nie mam pojęcia jak was zachęcić, abyście się ożywili i motywowali mnie do jakiegoś rozwoju i myślenia oraz szukania nowych tematów... Tak przeczuwam, że niestety niedługo mogę mieć miej czasu i jak nie będę miał pewności iż chcecie mnie dalej czytać pewnie albo zamilknę porzucając bloga lub go zwyczajnie usunę, chociaż włożyłem dużo serca, czasu i tak naprawdę przelałem tutaj cząstkę swojego marnego bo marnego ale jednak życia i n