Przejdź do głównej zawartości

Nieśmiałość jak sobie z nią radzę

Witajcie kochani,

Zawsze zmagalem się ze straszna nieśmiałością, nigdy nie umiałem zagadać, zapytać się o coś, odpowiedzieć publicznie czy też nawet porozmawiać przez telefon...

Tak zdaje sobie sprawę, że może się wydawać to banalne czy śmieszne ale osoba nie mająca nigdy tego problemu nie zrozumie nas. Może po przez ten wpis, ktoś zauważy i postara się pomóc osobie ze swojego otoczenia z tymi samymi problemami.

Skąd się to wzięło? Myślę, że nabyłem to w szkole w sumie od zawsze taki byłem ale w szkole bardziej mnie w tym utwierdzono po przez wysmiewanie, odtracanie, gdy coś mówiłem nawet glupiego rówieśnicy lub też nauczyciele się śmiali wiec co raz bardziej się w sobie zamykalem.

Niedawno postanowiłem się otworzyć i zacząłem prowadzić tego bloga, zacząłem zmieniać myślenie, że osoby które mnie nie rozumieją czy też mojego poczucia humoru nie zasługują na przyjaźń ze mną...

Oczywiście to wszystko pomaga doraźnie, ale największą prace wykonuje na co Dzień nawet w pracy, gdy dzwonie lub odbieram telefony lub mam kontakt z różnymi osobami twarzą w twarz, są momenty ze Jeszcze mam zawahanie i chciałby się schować ale mówię sobie wtedy nie po to się tyle meczyles aby wracać się....
Miłego dnia ;-)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, milo mi. Na pewno nie zamierzam się poddać :-D
      Nie jest to łatwa droga, ale warto nią pójść i nie zatrzymywać się...

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuje, za pozostawiony komentarz. ;)

Popularne posty z tego bloga

Związek na odległość. Czy to ma sens?

Witajcie kochani Tak mi się nasunął ten temat i sobie myślę, czy jesteśmy w stanie sami kontrolować nasze uczucia? Wydaje mi się, że nie jest to możliwe w żaden sposób i nie ważne czy ta osoba mieszka blisko nas i widujemy ją codziennie, czy kontaktujemy się na inne sposoby ze względu na odległość. Przecież ludzie żyją w związkach na odległość, i są bardzo szczęśliwi, gdyż nie powinniśmy rezygnować z żadnej miłości bo może się okazać, że to właśnie jest ta jedyna osoba na, którą czekamy całe życie i jeżeli zrezygnujemy może być tak że będziemy już nieszczęśliwi do końca życia. Takie związki są bardzo trudne, ale wiele uczą np. zaufania do partnera, które jest najważniejsze... Przecież odległość w dzisiejszych czasach, nie stanowi problemu i nie trwa długo bo na pewno w pewnym momencie takiego związku obie strony dochodzą do wniosku, że warto pomyśleć i zamieszkać razem. Wiem też, nie łatwo jest sobie poradzić z tęsknotą i chęcią przytulenia się do partnera, ale taka sytuacja tak

letnie stroje urzędników

Witajcie kochani po przerwie ;) Przepraszam za dosyć długą nieobecność i brak wpisów ale jest to spowodowane życiem osobistym i pracą, dla tego chodzi mi pomysł po głowie aby znaleźć kogoś do pomocy kto by mi pomógł w pisaniu nowych postów i podtrzymywaniu życia na tym blogu wtedy gdy ja nie mogę... W wolnej chwili, zamierzam trochę pozmieniać wygląd mam nadzieję że mi się uda i wam się spodoba ;) Ten wpis, konkretnie jest bez pomysłu bo niestety brak mi ich coś ostatnio być może się już wypaliłem. Może króciutko napiszę o letnich strojach? Jak wiadomo lato, wakacje sprzyjają tendencji rozbierania się i pokazywania tego co tam się kryje pod ubraniami, ale czy wypada taki strój nosić w każdym miejscu? No niestety nie, bo urzędnicy w pracy oraz inni pracownicy korporacyjni nie mogą sobie pozwolić na taki typ stroju, gdyż muszą zawsze wyglądać schludnie i nienagannie... ale zastanawiam się, skoro wszystkim jest gorąco to dla czego nie pozwolić bez wyjątku wszystkim ubierać się tak jak

Nowy rozdział

Witajcie kochani, W życiu każdego człowieka przychodzi czas kiedy rozpoczyna się nowy etap życia, taki właśnie nadszedł w moim w związku z tym rozpoczynam działalność na całkowicie odmienionej platformie i w całkiem nowej odsłonie. Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy tutaj zaglądali  https://cinekblogs.wordpress.com Zapraszam do aktywnego udziału w rozwoju i formie tego nowego bloga, nie bójcie się ja nie gryzę :) Pozdrawiam https://cinekblogs.wordpress.com